Måndag :)

Jaha då va det Måndag igen... Helgen har varit toppen bra. Långa promenader men hundarna trevliga middagar plus att Anton var hemma :) Men nu har han åkt upp till Ö-vik igen :( Han kommer hem nästa gång den 26/11 ;(

Det är såå tomt när han inte är hemma...
Men men det är inte mycke att göra....

Igår möblerade jag om i V-rummet igen. Det blev jätte fint. Jag bytte ut soffan mot den vi hade innan. Bytte bord och små fixade lite. Som sagt det blev jätte fint. Ikväll tänkte jag göra iordning ett rum till hundarna.  Rummet som jag har tänkt mig till dom har aldrig haft nån fuktion riktig jag har mest slängt in allt skit som man inte har anvädning för. Men igår kom jag på att dom kan få ett eget rum :D

Dolly och Meja älskar verkligen löpbandet :) Det känns hur bra som helst. Går va det första gången dom fick jogga på det. Det gick riktigt bra. Jag är såå glad att jag köpte det....

Nä nu är det dags att börja jobba....







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0