Jobb....

Tiden går sakta men säkert idag, jag är super nöjd än så länge med det jag har gjort på jobbet idag. Känns skönt när man inte ligger efter med nått utan nästa väntar in jobben. Specielt nu när man mår lite dåligt kan det vara skönt å inte ha allt för mycke..

Idag började jag ge Pulsatilla (igen) till Dolly. Gotti den lilla rackaren är ju på henne (ocj gökar)hela tiden, gnäller och är sjukt j*vla jobbig. Sist jag gav det till Dolly va våren -08. Då va det min fasters ena hund som va på Dolly hela tiden och skulle göka. Enligt min faster är Dolly nog en tik som luktar mycke/Starkt så hanhundarna blir helt till sig.. Lill gumman har problem med boys :)
Men som sagt i dag började jag ge Pulsatilla och jag hoppas att Gotti slutar inom kort så både Dolly och han får lung och ro...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0