Kaos

I fredags åkte vi till Sandviken, vi hade en jätte mysig kväll tills allt blev kaos.....
Bråk och skit det sluta med att jag och anton ringde taxi och tog i på hotel, Hotel Princess i Sandiken blev det.
När vi väl vakna tog vi taxi tillbaka och hämtade bilen å åkte hem.
Väl hemma var Marre, Malle, Stefan, Maggan igångn med att riva ut Peppes ena kök.
Det var hur kul som helst att få avreagera sig med att hjälpa eliten....
På kvällen blev det eurovision med Marre & Maggan...lite bubbel å skit. Det var hur mysigt som helst.
Söndag blev en lång och härlig dag, promis med Marre & dogsen, mogon kaffe i solen och en massa fix ;)

Måndag morgon....
05:20 ringde klockan, det var dags att hoppa in i lastbilen...åkte till firman lämna dogsen.. vidare till Gävle fr¨n Gävle till Mörrum...Vilken j*vla resa 24 timmar totalt i bilen. Jag var så seg efter den resan så klockan 6 i går morse kom jag till firman igen.
Då åkte jag hem för att sova, det blev inte må sova för mig, jag tvättade alla mattor och kläder det blev säker 20 maskiner. Städa hela huset vattna alla blommor och lagade en kanon middag. Efter det var jag helt slut klocka 23:00 låg jag helt död i sängen och sov som en Gud.....

Nu är det bara dags att göra det sista på jobbet, för i morgon är jag ledig och på fredag åker jag till Mallorca ;) weee
E tillbaka på jobbet den 1/6......

hej så länge...








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0