Grillkväll

Å va jag är sugen på att träffa Emma & Nille.
Ha en trevligt grill kväll med sjuka mängder mat och dryck det vore hur trevligt som helst.
Det här är nått jag har väntat på länge men man är upptagen varje helg


  • 15/5 till Sandviken
  • 22/5 Mallorca
  • 30/5 Kommer jag hem från Mallorca. Då skulle jag kunna åka till Emma & Nille. Men kan dom då??
  • 6/6 Syrran fyller 18 år
  • 13/6 In till stan ut och äta Lunch, Middag och åka lite båt med la familja+ festa om man pallar ;)
  • 20/6 Midsommar ska till Upplands Väsby
  • 27/6 50 år fest i Rönninge
  • 4/7 Kan jag träffa Emma & Nille. Men kan dom då??
  • 11/7 Kan jag träffa Emma & Nille. Men kan dom då??
  • 18/7 Kan jag träffa Emma & Nille. Men kan dom då??
  • 25/7 Preliminär bokat att syrran med familj ska komma och fira min 24-årsdag :)
  • 30/7-2/8 Östersund, Yran. 
Få se om vi kan fixa en grill, det vore så trevligt....



 



Så sugen....








 


Kommentarer
Emma och Nille

Självklart styr vi upp 6/6 på en riktigt fet grillkväll gumman ;) Spika det!! <3

2009-05-14 @ 19:39:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0