Att göra..........

Innan vi åker till Sandviken har jag lite att göra....


  • Följa med Anton och köpa kläder (JAG har ju inte tvättat så han måste köpa nya)
  • Bolaget, lite vätska är ju alltid trevligt ;)
  • Vattna alla mina blommor, det är så sjukt varmt hemma så dom måste vattnas varje dag. sjukt jobbigt
  • Packa väskan med div. "bra och ha saker"
  • Fixa nån som kan ta hand om mina hundar i morgon på dan. Vem kan??


Så denna helg är man hundfri, det kan vara skönt att få en ledig helg från sina egna "odjur"  Men brosan, mamma, och Tony har ju med sina hundar så vi kommer ändå ha 5 stycken i Sandviken. Men jag får iallafall sovmogron :)
Wee, häpp häpp b.....
Nä nu är det dags att göra helg, grabb shopping väntar vilket brukar vara väldigt omständigt. Killar å shopping är inte kul... bara omständigt ;) Sorry boys men så e det.


 






Trevlig Helg







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0