6/6 bokat

God morgon....
Börja morgonen med att kliva upp 05:20 åkte till jobbet och hoppa in i lastbilen, John skulle byta en burk och jag blev "offret" som skulle vara sällskap. Det var ett byte på en burk i en tunnel, sjukt läskigt flera hundra meter ner under Sthlm. Tippa burken på Kuusakoski i Spånga.
Å nu är man tillbaka på kontoret. En bra start på dagen ;)
Ikväll åker jag, Anton, Jonathan, Mickis, Tony & mamma till Sandviken. Även Tonys barn kommer med deras respektive. Vi ska vårstäda ute på tomten, grilla och bara mysa. Det kommer bli hur mysigt som helst.
Min plan är att vi ska stanna på Godis stoppet i Enköping, det finns ju inget roligare än att köpa sjuka mängder godis;) Mums.
Nu är det även bokat att den 6/6 blir det grillkväll hos Emma & Nille JIPPI ;)
Å va jag längtar. Det var så länge sen kag träffa dom. Hoppas tiden går fort.....
Nä nu är det dags för en kopp kaffe & en cigg.....






Shayne Ward - If Thats Ok With You Lyrics






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0