Weeee

Så va man till baka på jobbet igen. Jag var nämligen ledig Fredag och Måndag....
Hur skönt som helst med en lååånnng helg ;)

I Fredags var det tvätten och stäning av huset som var prio ett.
Hundarna fäller nå sjukt just nu så man får städa hela tiden.... Men men den tiden är snart över.
Efter en hård dag med städning m.m vart det en sväng till gymmet.. Det är så sjukt kul att träna.... :)
Men gud vilken träningsvärk jag hade i min mage efter Onsdags träningen, så det blev inte så mycke mage denna gång.

Lördagen var verkligen en härlig dag, jag vakna som vanligt klockan sju. Gick ut med hundarna.
När jag kom hem så gjorde jag en jätte mysig frukost ;) Vidare till tvättstugan för att få det sista tvättat.

Sen vi tre tiden åkte jag till Rönninge Kungsgård, vi hade ett möte med firman+fest på kvällen med en härlig middag.
Det var hur trevligt som hels. Men med tanke på att jag börjar bli "gammal" så drog jag hem redan vi tolv tiden. Jag var nämligen hur trött som helst (som vanligt)

Men jag vaknade pigg och fräch på Söndag morgon, började med att bada Dolly och Meja. Dolly hatar verkligen att bada medans Meja tycker att det är ganska "coolt" och skönt att bada.
Efter en mysig morgon med hundarna så började jag möbler om i hallen och i köket. Jag älskar verkligen att hålla på att möbler om. Jag hatar när möbler får "rötter" och aldrig flyttats.
Städa även ute på trappen, det var så härligt att sitta där och dricka kaffe i solen när allt var färdig städat.
Men nog om städningen.....

Går dagen vart en städ dag till men inte hemma, det vart hos John. Han ska nämligen ha visning på sitt hus så jag var där och hjälpte till. När jag väl kom hem efter en städ dag så drog jag till gymmet, jag försökte träna min mage men fy bubblan var jag har träningsverk. Det gör så j*vla ont. Men som sagt det är så kul att träna så jag ska försöka komma iväg en sväng i kväll oxå....


-nu ska jag jobba vidare, bye bye.....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0