Så nu ...











Så nu var den härliga helgen slut :(
Men jag är riktigt nöjd med den här helgen. Ifredags åt vi en mysig middag och drack lite moët ;)
Malle och Stefan hade sin sista kväll i Sverige, dom åkte nämligen till thailand Lördag morgon. (Jag vill oxå dit) dom ska vara där i två veckor.....
Men som sagt helgen var toppen. Åkte en sväng till bolaget på Lördag köpte lite skumpa m.m...
Det vart även en zebrafink till bella, och några ben till hundarna ;)

När vi kom hem så rev vi (Äntligen) ut köket. Det är så kul att hålla på hemma. Nu är det bara att bestämma sig för vilket kök man vill ha. Weeee.  Efter det så blev det lite "Gula änkan" m.m på punchverandan.

Lördag kväll vart oxå riktigt trevlig, Marre och Peppe kom äntligen hem från sin Thailandsresa. Å vi fick så fina kläder. Tack!

Så har jag även tränat i helgen, f*n va jag är bra ;)
Men gud vilken tränigsvärk jag har i mina armar....           


 
Det här är kärlek





Så här ser en zebrafink ut.
Den Bella fick ska heta Sture tycker jag men jag vet inte va hon tycker ;)







Kommentarer
Anonym

Namnet är sture :D

2009-04-03 @ 23:48:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0