Oj va dåligt

Ojoj det var ett tag sen jag uppdatera här :/
Men det har varit en hel del nu. jag har fixat hemma, rivit en vägg och möblerat om och fixat.
Sen så har jag hamnat i nått bak träsk. Det är allt från drömmar, kladdkaka, bullar m.m.
Ååå det är så gott ;)

Men nått bra har iallafall hänt, jag har köpt ett gymkort så nu är det bara att köra på som satan.
Jag förstår inte varför jag inte börjat tidigare, det är ju as kul. 
I Söndags blev det 1timme och 10min. (stolt) och sen så sola jag. Å i kväll ska jag träna igen.
Jag skulle vilja träna varannan dag. Det känns som det är ganska lagom så här i början. Men vi få se om det är nån som hakar på så att jag kommer iväg :)

Det bästa låten
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0