Go´a tider.....när syrran var här ofta



En cigg vid brasan, alltid lika trevligt....



...och så lite Gula Änkan går alltid hem....





Å va jag saknar mina systrar, jag vill att dom ska komma och hälsa på mig snart.
Men som vanlig har man nått varje helg.
Nu i helgen är det fest sen så kommer ju Påsk helgen och då ska jag, Anton, Mickis, brosan, ena syrran och pappa till Östersund. Åka lite skoter och mysa med faster m. familj. Det ska verkligen bli jätte trevlig och jag längtar nå sjukt.
Men det vore som sagt trevligt att träffa min äldre syster oxå. Det var verkligen jätte länge sen.
Jag har preliminär bokat 17/3 med henne. Hoppas att det verkligen blir av.


Nu är det dags att ta ut hundarna....
Jag har nu haft tre stycken ganska länge och det är ganska jobbigt men mer mysigt än jobbigt  ;)


Kommentarer
jennifer

som ni alla kanske ser är att min syster har lärt mig allt hon kan :P

2009-04-01 @ 15:13:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0