Å så va man på jobbet igen....

Jaha i dag kom jag till jobbet 07:00, alldles för tidigt för min smak.....
Det blev en havreboll och en kopp kaffe till frulle.
Inte den bästa frukosten nu när man har kommit igång med träningen.

Det blev gymmet Fredag och Lördag. Det känns toppen.
Men jag skulle behöva en PT ;) haha.Som kan peppa mig till 100%

I Söndags mådde jag skit när jag vaknade där av blev det ingen träningen.
Men jag gick ut i den varma vår solen med hundarna så att dom fick springa av sig,
Sen så blev det en sväng till Mariefred där jag köpte en gungstol. Den är jätte söt.
Mariefred är verkligen en vacker stad. Så fina hus m.m.
Vidare mot mångfaldenshus för en trevlig Lunch och lite ögon shopping.

Nä nu är det dag för lite jobb till en skön låt





KRAM PÅ ER

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0