Vilken helg

Vilken toppen helg.
Fredag, Bubbel m.m med Marre. Som vanligt god mat plus en cykel tur med hundarna. Jag och Marre skulle cykla till Malle. På vägen dit så möter vi två vildsvin fy bubblan va rädda jag blev. Marre blev tok stel medans jag skrek som "en björn" Vildsvinen drog och vi cykla vidare. Vilken cykel tur..... 

Lördag, Åkte till Vaxholm åt en super god lunch på Kabyssen. Tog båten tillbaka till Sthlm, åkte till Marres bror som har en sjukt grym lya i gamla stan på 140 kvm. De va den finaste jag har sett. Helt otrolig. Efter de va det en 5 rätters middag plus ett grymt vin paket på restaurang la rouge. Middagen tog ca 5 timmar efter de vid  tolv tiden gick vi och tog nån öl. Som sakt det var en grym helg/dag i Sthlm.

Söndag, Ligga i soffan och glo på film, fast jag mådde toppen bra men vädret sög så det var ju bara att ligga inne.


Å imores gjorde jag en Marre, Hallonmarmeladen på osten helt fel men gott ;)





Kommentarer
Marre

The only way to do it... Ni är lite av vad jag kallar marmelad amatörer.

2009-06-16 @ 08:41:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0