Vilken helg

Vilken helg.....

Fredagen var lika mysig som den alltid är, bubbel med Marre och en härlig middag.
Kvällen var riktigt lungn mot va den brukar vara, man kunde nästan tro att det var Söndag så lungt va det. Gick och la mig vi tolv tiden. Klockan fyra kom John in och väckte Anton, nån IDIOT hade tänt på sophögen på firman Vilkte j*vla pucko. Anton Peppe & John åkte ner till firman för att hjälp Brandkåren att släcka. Dom fick gräva fram skiten och läga upp i 20cm lager för att det skulle vara lättare att släcka. Vi tolv tiden kom Adrian & Salli och tog över jobbet och dom vara klara klockan nio på kvällen. Den idioten som gjorde det här måste söka hjälp, va får man ut på att göra en grej som denna. PUCKO!
Under tiden killarna va på firman så va jag och Marre ut och cyckla med Dolly, Meja & Gottfrid. Vi va nog ute i en timme, Meja va så trött sista biten så jag fick dra hem henne, min lilla heffaklump....
Vi friade även Jennifer, åt god mat och hade jätte mysigt hela familjen var där utom min äldre bror jonny. Han jobbade som vanlig. Sen så drog jag en sväng till Lille bror drack nån cider och tvättde Lunas sår... Det börjar se bättre ut nu. Vidare hem till Emma och Nille, god middag och en massa snack. Det var verkligen jätte kul och lilla Mr. B Han är helt underbar, funderar på att snå hem han ;) Lill prinsen eller BC som jag kalla honom ;)
Jag & Nille drog vidare till Flamingo vi ett tiden å där träffade vi Nilles syrra när väl Flamingo stängde kl två så var jag inte redo för hem gång, det blev en sväng in till Whitroom. Jag hade hur kul som helst. Kom hem klockan sju och klev upp klockan 10... haha när jag vakna var jag helt paj. Herregud va jag mådde dåligt och Engan och Olsson satt och drack öl och det var ju inte mer en att haka på deras spår. Efter ett dag blev man människa igen. Vi satt ute hela dagen och bara njöt. Öl, vin & Nachos å dagen var räddad. En toppen dag blev det men jag somna klockan åtta på soffan... hahhaa vilken helg.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0