Meja....

Igår efter allt som hände åkte jag hem med dogsen. Meja var så låg hela kvällen vägra äta och var för sig själv på övervåningen hela kvällen, hon reagera inte ens när nån kom in till oss. Hon brukar allt vara nyfiken och först ner till dörren om nån kommer. Men som sagt hon var jätte nere igår. Jag tror att hon skämdes efter det som hände på jobbet och hade nog även jätte ont. Såren i munnen ser inte alls roliga ut. Det är nog det värsta av allt. I ansiktet är såren inte så farliga, det kunde ha varit värre.
Men lilla Luna mår inte så bra hon har varit hos vet. hela dagen, dom skulle "öppna" upp benet och spola rent. Hoppas att det inte är allt för allvarligt. Lilla Lusen, jag tycker verkligen synd om henne.
Jag har så ont i hjärtat efter allt som hände igår, hade as svårt att somna. Jag tänker hela tiden på om jag skulle ha reagerat på nått annat vis men jag tror att jag gjorde det rätta. F*n att detta skulle hända.....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0