Hundarna bråkar

Oj vilken dag!
Mycke på jobbet, det är ju toppen kul. Jag skulle ut och ta en cigg nu för en timme sedan och det "värsta" av allt händ. Meja och Luna rök ihop. det har hänt förut men det har inte vari så allvarligt, Meja lägger sig alltid men inte idag :( dom börja bråka och jag visst att jag inte skulle klara av att sära dom så jag ropar in till Tony att han måste komma NU, helt panikslagen går jag och Tony in i hundgården och försöker sära på hundarna, det va så svårt. Jag drar upp Luna på hunkojans tak och lägger mig på henne och Tony håller i Meja. Det tog en bra tid innan vi fick isär dom. Meja var helt blodig i hela ansiktet och Luna blev biten i frambenet. Jag vet inte om jag vill ha dom tillsammans i hungården efter det här. jag har så ont i magen för att Luna & Meja rök ihop. Fan oxå....
Brosan körde hem Luna till Mickis och Meja ligger just nu på mina fötter.
Blodet rinner, Helt skakis är hon, min Meja :(


Sist Meja vart biten såg hon ut så här....ett rör i huvudet efter besöket hos vet. :(




Meja 12 veckor







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0