Hemma igen......

Vilken härlig resa det var. Mallorca, Alcudia i en vecka. Helt underbart.
God mat sol och bad (2 gånger), å jag kom hem utvilad. Helt sjukt. Det har nog aldrig hänt tidigare efter en utlandsresa ;)
Men som sagt allt var toppen. Det blev inte så mycke kort tagna å jag har inte laddat upp dom än, men här är några bilder från stället jag va på....





Här bodde vi, ganska feta båtar låg i hamnen. Anton var nöjd över de


Välkommen....


Poolen q:)


Om jag åker hit igen ska jag åka i typ juni/juli så att havet samt poolen är varm.
Jag badade bara 2 gånger.

När vi kom hem i Fredags natt så vart vi sjukt glada.
Peppe, Janne, John, Micke, Lenny, Seppo, Stefan, Malle, Marre, Maggan & Bella
Hade fixat hela våran baksida, en jätte fin stensättning. Nu kan vi ha våra grill kvällar med bubbel och stoj på våran jätte stora uteplats. Jag blev så glad, TACK!
När vi vaknade efter 4 timmars sömn, Lördag morgon var det bara att äta frulle på nya uteplatsen med alla.
Vidare med taxi till Solvalla.
Vi hade platsern i Restaurangen, ett tjej å ett kill bord blev det.
Massa bubbel, spel och god mat. Vi drog tyvär inte in storvinsten men vi hade jätte kul.
Jag träffade även min faster och hennes man där.
Även då blev det lite bubbel ;)
Vidare mot Åkers i Limo med hela familjen plus min faster Anci & Kjell.
Va hemma en stund, häls på brosan och mickis som var hunvakt hos oss, sen drog vi på en 50-års fest i Mariefred.

Söndag=Elitloppet!

Sov inte så mycke mellan Lördag & Söndag.
Vakna på Soffan, tok paj.
Frulle på uteplatsen igen.
Duscha, sminka sig hitta kläder å in i taxin.
En stressig morgon men mysig.
En öl och litte bubbel så var vi alla i form igen ;)
Igen storvinst denna dag heller:(
Efter en hel helg på Solvalla var det dag att åka hem.
Det var ju inte lätt att fixa en taxi, men efter ca 1 timme fick vi en.
Med trasiga fötter (Höga skor i två dagar är man inte van vid;) var vi på väg hem, Pizza öl & God Natt

Måndag="Studiedag"
Man var lite små seg måndag morgon så jag Maggan Seppo & John tog studiedag.
Åkte till Mariefred för att möta upp Bella, Malle & Stefan.
Åt frulle i solen och njöt av livet ;)
Vidare till Solbega för att köpa blommor till uteplatsen.
Det blev så fint på baksidan med alla blommor jag fick av maggan, TACK!!
Efter all plantering blev det grillning i kvälls solen.

Gud vilken vecka jag har haft...

.....och nu är man tillbaka till verkligheten igen...
....Men man har alltid nått att se framemot...
...Lördag=Grillkväll hos Emma & Nille....   ;)





Elitloppet Final 2009 TORVALD PALEMA Åke Svanstedt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0