FREDAG=BUBBEL med Marre ;)

Så va det Fredag igen ;) ÄNTLIGEN!!!!!
Den här veckan har varit så lång, trots att jag va hemma i Måndags... Helt sjukt.
Men nu äntligen är det Fredag, med vanligt folkvett så innebär det av tradition att det är bubbel med Marre ikväll.
Det är nått som "måste" göras varje Fredag ;)

Imogon är det syrrans dag, vi ska fira hennes 18-års dag. Fast den är på Söndag.
Hela familjen och hennes vänner, det kommer bli så roligt.
Jag har fått äran att göra efterrätten, tänkte göra bärpaj, med blåbär och hallon och nått mer om jag hinner. Kanske göra drömmar eller dyl.


Imorgon kväll så ska jag till Emma Nille & Mr. B det kommer bli så kul, det var sjukt länge sen jag träffa dom. Jag längtar så mycke. Dom är alltid så trevliga, man har sjukt roligt/mysigt när man är med dom.


Nu är det dags att börja jobba....hihi




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0