Party, party

Som vanligt har jag haft en bra helg. helt sjukt bra. Grill fest hemma med trevliga gäster. Mycke Rosé ;) och förlite sömn. Gästerna kom vi fyra tiden i Lördag och vi hade så trevligt, god mat och killarna kötte grillningen utmärkt :) Festa hela natten med mycke dryck och dans. klockan sju i Söndags morse åt jag Emma och Anton frukost innan vi gick och la oss. Blev lite mer än vad jag hade tämkt mig, jag som va så trött när alla gäster kom... jag trodee att jag skulle gå och lägga mig vid tolv tiden. Men va fel jag hade.....

Så gårdagen var ganska seg, jag klev upp vid tio tiden och var mer död än levande. Men man lever bara en gång (tror jag) och då måste man ju passa på ;)  Sex and the City boxen räddade min dag. Gud va bra den är....
Å nu sitter man på jobbet igen, en lång vecka har jag framför mig.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0