Vilken härlig dag.....

Så, en lung och härlig Onsdag....
Det var precis det jag behövde.... Jag kom till jobet i dag vi 9 tiden.
Jag hade inte så mycket att göra ganska boring men ibland kan det vara otroligt skönt.
Som sagt jag gjorde inte allt för mycke, men en semester lista gjorde jag. En för hela året med alla anställda. (tur att man inte jobbar på Scania elller dyl.) Scanna det som hade kommit in. Sen var det inte så mycke mer att göra.
Satt och vänta på våran mall för den nya hemsidan men den kom aldrig :(  Men jag borde få den till imorgon....
Sen vart de lite privat fix, betalade räkningar fixa min hemsida (www.mindolly.se) sen förskte jag vara seriös med att sätta upp en månads budget men det gick så där.... HAhahah den kommer vara så svår att följa men jag ska göra mitt allt för att försöka lyckas.....

Några bilder på mina tjejer från dagen......



















GOD NATT!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0