Så då var det jobb igen


Nu är man tillbaka på jobbet igen, jag har jobbat både igår och idag.
Det känns faktiskt ganska bra tycker jag.
Det ända som känns lite boring är att jag har rivit hela min hall :(
Ja har spacklat och slipat både väggar å trapp, fy va det är boring. Men jag tror att det kommer bli otroligt snyggt när det är klart. Tur att det är helg (igen) i morgon. Då är det dags för mig att måla taket och alla lister dörrar m.m.
Jag var och köpt färg i går och det bli en vit (Snö) färg till hallen sen på vissa delar blir det en grå (Betong).
Allt kommer bli toppen till mitt vita nymålade trägolv :)

nä nu är det dags att dra hem och slipa det sista :)


Kommentarer
Sanna

Trevlig blogg du verkar ha:)

Spana gärna in min blogg och lämna en trevlig kommentar :D

2009-01-08 @ 15:44:07
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Åsa Johansson

De låter som att de kommer bli riktigt fint=) Va jobbar du med?

2009-01-08 @ 15:46:13
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0