Fy bubblan.....

Jag är så sjukt trött. "Lilla" Meja  väckte mig som vanligt med henns gnäll.... helt sjuk att hon måste upp så himla tidigt...
 Men men nu är man vaken och redo för en ny arbetsvecka ;)

Så i helgen har jag bara varit hemma.... Jag har städat och fixat och med hjälp av Malle så har hon och jag konkat upp en soffa till öv. Det var nog det jobbigast jag har gjort. Soffan vägde mint 100kg... Sen så blev punchverandan inred med ett matbord och stolar. Det blev jätte mysigt. Så där satt man i Lördags och tog ett glas vin med La Familja innan travet började...  Så har även sovrummet blivit om möblerat och det blev toppen snyggt.....



Nu måste jag ha kaffe....


Kram kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0