En helt vanlig dag

Igår var det lite lyx för min del.
Jag tog med mig lite jobb hem i Måndags för att få jobba hemma Tisadag. Det var verkligen hur skönt som helst. Jag han även tvätta 15 makiner, så nu har jag massor av rena kläder ;)
Jag rollade även väggarna för sista gången...YES Nu är det bara trapprenoveringen kvar ;) jag började med det igår och jag pallade bara måla halva räcket. Det är verkligen svårt att få ett snygg resultat. Runda stolpar är inte kul att måla massor av krumelurer och skit :( Men men snart är det klart.
Sen så har jag ett till renoverings moment på G. Entré hallen ska spacklas och målas i helgen, plus att där blir de svart klinkers golv där. Jag tror/vet att det kommer bli hur snyggt som helst.


SÅ nu är det dag att jobba vidare


Kommentarer
Emma

Hej gumman! Hoppas helgen varit bra! Kan du inte släng upp något kort här på bloggen så jag får se hur hallen blev?! nyfiken Kramar!

2009-01-19 @ 10:01:22
cissi

Helgen har varit bra, det kommer nog upp lite bilder i kväll om jag hinner ;)

2009-01-19 @ 10:03:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0