Roligt samtal...

Jaha, då den här arbetsdagen snart slut.....

Min tanke va att jag och Anton skulle storhandla idag, men jag vet inte hur det kommer att bli med det.
Vårat samtal:

Jag: Hej vad gör du? Är du på väg?
Anton: NÄ  JAG SKA FIXA "RÖV" MASKINEN SOM JOHN RINGDE OM! (Han skrek)
Jag: Men skrik inte på mig, va inte sur på mig för det
Anton: JAG SKRIKER INTE!!!
Jag: jo det gör du, ring upp nån annan som du kan skrika på. Så slängde jag på luren :(

Undra om det blir nån handling?! Annars får det bli vidriga makaroner med korv idag :s
Vi har bara skit mat hemma....

Men men när vi träffas så kommer det här vara glömt. Men va kul samtalet va....


Måste bara säg att jag trivs verkligen jätte mycke på kontoret. Men som sagt det är lite jobbigt när hundarna är kvar på det gammla stället. Jag vill ha koll på dogsen. Det gör såå ont i mitt hjärtat...










Kommentarer
Nina

Det låter som ni behöver vara barnvakt till världens bästa systerbarn, ska vi säga nästa helg, fre-lör? =)

2009-12-04 @ 13:48:04
URL: http://petitfashion.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0