Min helg....

Jaha då var det Måndag igen, helgerna går fort som vanligt....

I Fredags var jag ledig, städa och fixa hemma. En trevlig middag och tidigt i säng...

Lördagen började med en långpromenad med dogsen, jag Marre och Peppe va ute i ca 2 timmer. Så härligt.
Även denna dag blev det städning. Bada hundarna.
Marres bror och fru kom ut till gården med sina underbara bran. Siri 1,5år och Zeke 1,5 månad. Oj så mysigt vi hade. Båda barnen är helt underbara och lilla Zeke va så mysig, jag blev så kär i lill gubben.

Söndagen vart en lungn dag, promenad med hundarna, jag & Dolly  åkte med Anton till firman, stanna på donken för att få i sig lite lunch. Även Dolly fick en burgare. Hon va så nöjd... Jag hämtade även ut mitt paket från Divine dog, tjejernas nya halsband och koppel.. Så snygga
Vid fyra tiden trodde jag att det va dags att gå och lägga sig, men oj va fel jag hade :S Jag var så trött...
Men men så blev det inte, jag tittade på "Flickan som lekte med elden" Oj så bra den va....efter det blev det kina mat, mums :)

Det va ju kort och gott min helg...


Dagens ord: Lev som om var dag vore den sista. Förr eller senare får du rätt.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0