Måndag

Haha då va man hemma efter en bra dag på jobbet. Vi kom hem strax efter kl fem. Anton började med glöggen som inte va riktigt klar. Den smakade verkligen skit så den fick åka ner i slasken :S Men vi får hålla tummarna för att Calvados glöggen blir bra. Jag satte igång med att fixa klart den senapsgravadesillen. Om tre dagar precis lagom till Jul är sillen klar. Undra om man ska köpa på sig ett par färdiga burka om min Sill inte blir god!?

Anton gjorde maten idag och det blev en god fläskfilé pasta, mums va gott den va :)
Med tanke på att att jag är ledig i morgon så blev det ett glas vin till maten!
Nu ska jag sätta på mig mina nya, hela glasögon och börja glo på Tv, dogsen ska få springa på löpbandet en stund oxå!

Jag tror att Dolly & Meja har haft en tuff dag i dag med tanke på att dom har varit hemma med Marre och Peppe. Dom är jätte trötta.. så jag tror att dom har haft en toppen dag med sina favoriter :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0