För jag e ledig :)

Shohhoo. Jippi va skönt det va med sovmorgon. Jag vakna strax efter nio tiden mess Peppe och Marre och kolla om dom skulle med på en promis men ikke. Dom va redan inne i stan :(
Jag tog en promis med Dolly och Meja. Målet va att gå en lång promis men det gick inte.. Det va såå kallt ute -17 grader, Hundarna fick is mellan "tårna" och tyckte inte alls om kylan. Jag stannade till och frågade Dolly om vi skulle gå hem. Hon bytte riktning och vi börja gå hem =) Gummsan ville hellre komma hem till sin soffa och bara mysa :) Nu ligger dom båda där och har det varmt å gott.

Med tanke på att jag är ledig idag så ska jag städa och fixa här hemma. Det ser ut som det har varit krig i huset. Fy va jobbigt men det måste göras NU!!!
Jag tänkte även möbler om här inne i data/ blivade tjej rummet. Byta ut soffan mot den vi tidigare hade i v-rummet. Få se om hulken inom mig pallar bära den brutalt stora soffan :)

DAgs att sätta igång :)




Dagens ord:
Macho bevisar inte mucho.






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0