Dålig....

Oj va dålig jag har blivit på att uppdatera här :S
Men men inte mycke att göra...

Jaha vad har jag hittat på da, Jo...hmm.öö jag har nästintill glömt allt.. Det kan inte varit nå viktigt..

Förutom.. I Fredags, jag åkte i väg med Tony för att laga mina glasögon. Jag hade somnat på dom så dom var sjukt snea och krokiga. Jag va så nöjd när dom var färdig riktade och klara. Perfekt inför Fredags kvällen som jag skulle tillbringa i soffan för att se IDOL finalen. Men när jag kom tillbaka till jobbet fick jag en glad nyhet :) Marre hade fått fyra biljetter till Idol finalen 2009 i GLOBEN :D Wee va kul..

Peppe va så underbar och va hundvakt till hund eliten så mitt hjärta kunde va lungt under kvällen.
Vi började med att äta en trevlig middag på Lilla capri, sendan bar det av mot globen. Jag Marre, Bella och Maggan fick äran att uppleva denna underbart roliga kväll. Det som känns bäst är att Bella åkte med. Hon har varit så dålig sista tiden men hon fick ju ett väldigt trevligt avslut på hennes jobbiga vecka ;) skruttan <3
Vi avslutade kvällen med en brutalt stor Absint mojito på Gondolen. En toppen kväll!! Tack tjejer ;)

Lördagen var  en riktigt underbar dag, promis med dogsen i "höst/vinter" solen. Frukost med Marre sedan granris polckning för att mysa till våra trappor. Med tanke på att vi bor mittemot varandra så är det snyggt om det ser likadant ut hos oss båda. Å nu är det så fint :) Kvällen blev lung med ett mindre julbord.

Vi tio tiden gick jag ner till mig för att avsluta kvällen med en film men när jag kom hem blev jag så j*vla ledsen. Hundarna hade rensat min väska på ALLT. Från tuggummi till haltabletter, viktiga papper låg i små små bitar på golvet Hela väska var rensad från allt. Det värsta va att nån av dom tre hade tuggat sönder mina glasögon :( Mina fina underbara glasögon. Jag trodde jag skulle halshugga alla tre. (Men det gjorde jag inte) Fy bubblan va nere jag va. Det blev en film ca 1,5-2 meter från tv:n utan glasögon. Jag måste ha sett ut som en mupp. Men men inte mycke att hänga läpp för nu längre. Jag fick det roliga beskedet från min optiker att dom hade likadana bågar kvar och om ca 7-10 dagar och 5000kr fattigare så har jag nya glasögon... Sjukt kul så här före jul, NOT!

Pappa, Madde och Systeryster kom förbi en sväng igår kväll på en mysig fika. Riktigt trevligt att träffa dom alla. Med tanke på att Pappa och Madde bor i Norrköping så är det inte så ofta man träffas. Men som sagt det va riktigt trevligt...

Nä nu är det snart dags att avsluta kvällen.... God natt!!!







Kommentarer
Angela

Men gumsan, har du blogg? :D måste jag börja läsa! :D

2009-12-16 @ 20:09:51
URL: http://www.shingela.se
cissi

Yes, men som sagt man är ju dålig på att uppdatera här....

2009-12-17 @ 09:37:12
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0