Dagarna går så fort....

Jaha då va det kväll :S

Dagarna går så fort, jag vet inte om det beror på att vi har flyttat till nytt kontor och jag trivs som fisken i vattnet...
Det ända som är lite jobbigt är att dogsen är på det gammla kontoret på dagarna. Men som tur är att Luna, Loke och Fia finns oxå där och brosan tittar till dogsen då och då...

Jag hoppas att dom nya hundhusen kommer nästa vecka, värme element och hundgård i "skogen" 30m från mitt rum. Lite längre bort än vi hade tidigare men det gör inget. Jag har ju iallafall den möjligheten att jag kan ha med mig hundarna till jobbet och det känns ju toppen....

Dags att ta ut mina underbara hundar <3


Tack Marina för prat studen idag, känns skönt att ha ditt stöd!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0