Jaha.....

...Då va allt som vanligt igen. Jobb...
Jag vill bara vara ledig, ledig ledig. Vara hemma och fixa å dona med allt.  Jag har så många bollar i luften jag vet inte riktigt vart jag ska börja men det luta åt att måla trappen och hallen på övervåningen. Färgen silver pil från Alcro lutar det åt. Jag tycker det är så fint när trappor är grå målade, specielt i när man bor i ett gammalt hus. Men innan jag börjar och måla måste jag slipa trappen och golvet i hallen igen. Det va ett tag sen jag gjorde det, hundarna gör sina spår på golvet när dom leker :S Men men jag har bara mig själv att skylla när jag inte målade direkt efter första slipningen.
Å värför ska dessa j*vla maskiner vara så tunga å otympliga? Helt sjukt...
Få se om jag kommer iväg idag och kan köpa färgen å allt skit man behöver för att få ett snyggt resultat...


Å jag säger bara "Män som hatar kvinnor"  är en tok bra film......









Kommentarer
Emma

Jag vill också se "Män som hatar kvinnor", jag har läst Stieg Larssons alla böcker i Millenium-serien, så det ska bli spännande att se om filmen är lika bra som boken! ;)



Förresten, inte många dagar kvar tills det smäller ;) ;)

2009-08-27 @ 09:18:07
cissi

Det är den bästa svenska filmen jag har sett...

Å i kväll blir det da vinci koden ;)



Yes snart smäller det <3

2009-08-27 @ 09:21:14
jennifer

så jävla bra syrran :D

2009-08-27 @ 10:09:58
cissi

Jasså du systeryste du har hittat hit igen ;)

2009-08-27 @ 10:35:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0