Vilken helg.....

Från Torsdag till Söndag var jag barnvakt till min syster barn. Oliver & Stella. Min lilla syster var även hos mig denna helg och hjälpte mig med barnen. Vad hade jag gjort utan henne? Barnen var inte jobbiga men jag ville ha sten koll hela tiden. Vi skämde bort dom så mycke vi kunde. Åt gott lekte med hundarna (denna helg va det fyra stycken hos mig) Åkte golfbil på gården Allt var perfekt. Men jag måste bara säga att jag är sjukt imponerad av alla mammor där ute hur fan hinner dom med allt annat. Jag ´hade tänkt att jag skulle hinna tvätta och städa i helgen med tanke på att jag var ledigt i Fredags men det blev inte mer än 6 maskiner tvättade vilket är ca 10% av all tvätt. Men som sagt jag har haft jätte mysig. På lördag eftermiddag kom Peppe, Marre, Malle, Stefan, Bella & Jenni ut till Lida.Vi satt i gräset och njöt av solen med ett gals vin. Allt var perfekt. Marre min ängel va så snäll, hon var ute och cykla med Dolly i går. Tack gumman.
Nu är det dags att jobba och om jag hinner lägger jag upp lite bilder under dagen....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0