Oj vilken morgon.............

Vilken morgon...... Allt började som vanligt. Tog ut hundarna och gjorde mig i ordning. När vi kom till jobbet så skulle vi släppa in hundarna i sina burar, jag släppte in Meja och Gotti sen så skulle Maggan släppa in Coco och Vilda i samma bur men då försökte Meja och Gotti rymma så jag stängde igen grinden fort, och då var Coco och Dolly för nära varandra. Så Dolly bet lilla Coco. Det är så sjukt jobbigt när inte Dolly tycker om Coco men så är läget. Det känns som Dolly aldrig kommer att tycka om lilla Coco darling :(  Jag vet inte hur man ska lösa det hela!? Dolly kan ju aldrig vara med dom andra hundarna. Hon gå bara ihop med Meja och Gotti av dom hundarna vi har hemma.

Det roliga med Dolly är att hon skiter i hundar man möter när man är ute på promenad, hon hälsar på hundar och är inte så specielt intresserad. På så sätt är hon hur cool som helst, och på kursen vi hade hemma var hon oxå bra. Hon struntade i dom andra hundarna och vi kunde göra våra koppel övningar jätte bra. Men Men det kanske är som med oss människor man går inte ihop med alla................


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0