Nu är ledigheten slut :(

Vilken härlig Påsk jag har haft. I Torsdags åkte jag, Anton, Jennifer, Pappa, Jonte & Mickis upp till Östersund/Samsta.Äntligen fick jag träffa min kusin, faster & hennes man. Vi hade så härliga dagar med sol & grillning. Finns det nå härligare än att vara i norrland, mycke snö skoter åkning m.m. Det är verkligen livet. Så lungt och skönt & få vara med släkten är ju hur kul som helst. Vi hade våra mysiga dagar där uppe och i Söndags började vi åka hem. Vi skulle nämligen ha 60 års fest hemma på gården för Antons moster. Så vi va ca 30 pers som firade henne. Skumpa, vin, öl, super god mat (som vanligt när Maggan har lagat) Så det var riktigt kul att få komma hem igen. Å få träffa hundarna var ju toppen, jag har varkligen saknat dom när vi var i Samsta. Men det va skönt att få vara hundfri oxå.
Bilder från Påsken kommer inom kort......
Dags att jobba nu...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0