Mot Skåne

Imorgon bär det av mot Skåne. Min bror ska hämta Mejas syster Luna :) Så himla kul.
Att lilla söt Luna kommer till familjen är ju sjukt kul. Luna kommer att vara med Dolly & Co på dagarna så nu kommer det bli röj på hög nivå (kan jag tänka mig)
Bror min kommer och hämtar mig imorgon 05:30 sjukt tidigt men finns det nått trevligare än att åka bil? Dricka kaffe äta sjuka mängder godis och bara mysa. Dolly Meja & Gotti ska oxå med på bil färden. Så totalt fyra hundar på vägen hem i bilen undra hur det kommer att gå. Vi hade även tänkt att stanna hos pappa i Norrköping när vi är på väg hem, han är så sugen på att träffa Luna.


Nä nu är det dags att göra lite nytta....




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0