En till hund....

I går så såg jag att Mejas syster Luma behöver fodervärd/köpare.
Jag ringed min bror direkt och sa att ha skulle slå till. Luna är en otroligt fin hund och jag hoppas verkligen att han blir den nya ägaren. Att Mejas hel syster kommer till familjen skulle vara helt underbart. Jag hoppas att allt går vägen och jag ska sponsra om jag behöver. Jag själv valde mellan Luna och Meja när jag tittade på kullen. Men uppfödaren ville ha Luma så då tog jag Meja. Dom två är ganska lika. Han är verkligen sugen på att skaffa hund. Han har alltid sagt om nån av mina hundar får valpar vill han köpa en. Så vem vet inom några dagar kanske man är på väg till skåne för att hämta Luna ;) 

Vilket hundliv min familj lever.....
1 Rottis
1 Mops
2 Jack russel
2 Bichon frise
2 Jämthundar
2 Amstaffs och snart kanske en tredje ;)







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0