Efterlysning

Hittade den här efterlysningen på www.hundarutanhem.se
Jag vet inte om dom har hittat hunden. Herregud va jobbigt.




Efterlysning


På nyårsnatten försvann min älskade hund Neo ifrån vår gård i Tygelsjö. Han är en rottweilerhane på 6 månader. Svart med bruna tecken, chippad.

Jag har inte hört något om honom, inte någon som sett honom eller liknade sedan dess och jag lider otroligt mycket av detta, för han betyder allt för mig.

Jag tror att någon tagit Neo och tänker behålla honom, och skulle mitt mail komma till den som har honom, snälla lämna honom tillbaka, jag köper en ny hund åt er, så länge ni bara ger mig min Neo tillbaka.

Har du sett eller hört något som kan leda min hund hem igen kommer du belönas generöst. Jag gör allt för att min älskling ska komma tillbaka.

SNÄLLA sprid detta vidare!

Har gjort allt, polisanmält, anmält på diverse hemsidor, radion, Sydsvenskan, Kvällposten, lappar överallt där jag bor osv.


Therese Perlman

Tel 070-416 40 73

Tillgänglig 24 timmar om dygnet.

[email protected]

Kontaka mig eller polisen på tel 114 14.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0