Äntligen....

Då var man äntligen hemme efter en dag på jobbet.
Den här dagen gick hur fort som helst trots att jag var döendes imorse.
Nä jag kom hem var det bara att ta tag i mitt jätte disk berg. ALLT var skitigt efter helgens party.
Sjuka mängder pizza kartonger och flaskor, jag trodde aldrig att det skulle ta slut. Men nu är allt klart
Man mår så himla bra efter man har städat och fixat. Det luktar verkligen underbart med ny torkade golv.
Jag blir såå lycklig.....
Nu är det dags att glo lite på tv...



Kommentarer
Emma

Vad roligt att du uppdaterar så mycket nu gumman, jättekul att få läsa om allt som händer i ditt liv. Jättebra att ha mysig läsning på jobbet! :)



Kramar

2009-04-07 @ 12:47:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0