Vilken dag!

Vilken otroligt trevlig dag jag har haft med mina vänner.
Vädret va toppen.
Vi åket till Gripsholms slott, helt underbart väckert. Vilka golv, handmålade siden tapeter. Möblerna va jätte vackra.
Teatern på slottet är så vacker så man kan inte beskriva med ord
4000 tavlor på massor av kungligheter m.m
Helt sjukt va det. De ända jag sakna när jag gick runt där var att det inte fanns nån historia om själva rummen på slottet men som tur var så frågade Marre ut en vakt om vissa saker.
Så lite skit fick man lära sig idag oxå!
Sen så drog vi vidare till Gripsholms värdshus för att få en bit mat men de va stängt.
Nästa mål va en resturang vid Taxinge slott men den var oxå stängd så de blev Greken i turinge.
Jätte god mat. Jag och Peppe dela på en silver bricka.

Men jag har ju inte gjort allt jag hade tänkt å göra idag!
Hundarna blev inte badade och ingen shopping inför utgången i kväll :(
Men men de gör inget.
Jag vet att jag kommer ha en toppen kväll. Utgång med Ruben, Sofia, Peter, Micke, Marre och så kommer min älskade Emma. Jippi.



Gripsholms Slott










Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0