Syster

Jag och min syster stora syster är ganska olika.

Hon fasnade totalt för mode och design.
Designar kläder till barn.
 Har sin blogg om mode för stora och små. petitfashion.se
Hon har även skapat petit-magazine.

Hon jobbar även i butiken där dom säljer kläderna som hon har designat proud.se









Likheten?
Vi båda älskar att vara ute och shoppat och även på nätet.
Syrran vet alltid nån bra sida där man kan shoppa lite ;)
Allt är hennes "fel" för att jag är torsk.
Finns det nå bättre än att få vara ute och shoppa? Det bästa är att vara ute med
Nina hon har sten koll på när kläderna kom till butiken.

Det känns som jag behöver få shoppa med henne igen.

Olikheten?
Hon är rädd för hundar och tycker dom är läskiga,
men jag tycker att de är det bästa som finns.
Hon har två underbara barn, inte jag.
Hon är gift, inte jag.







Kram!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0