Jaha...

Så va det en värdelös Tisdag, trots att det är löning så börjar ju dagen skit dåligt.
Va hos tandläkaren i morse, börja bränna lönnen där :(
Sen så blev det lite shopping till hundarna...
Ååå nu alla j*vla räkningar, fy bubblan.
Lönen hinner inte ens komma in på kontot så är den nästan borta.

Men min helg har varit toppen..
Jag städade hela helgen, möblera om i mitt v-rum och några andra :)
Jag är så nöjd. Mitt "dressingroom" vart såå fint, nu börjar även jag tycka att jag har
mycke kläder och det är så kul. Men det känns som det skanas lite vintekläder.
Varma gosiga koftor är ju aldrig fel tycker jag.
Men de får jag ta och fixa i veckan :)
Sen så behöver jag ett nån snygg lösning till mina skor & stövlar.
Vet nån vart det finns?



Jaja dags att jobba vidare :(


PÖSS



Kommentarer
Emma

Uppdatera!! Mitt liv står still om du inte UPPDATERAR snart!! ;) Puss

2008-11-27 @ 13:31:51
lullen

syrran ikea har allt ;) de e du som har lärt mig de :P

2009-03-31 @ 14:45:06
cissi

Så sant men jag har inte sett nått där :(

2009-03-31 @ 14:49:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0