God Morgon!

Shoppingen i går blev lyckad...
2 par leggings, 3 tröjor, 5 linnen, 1 tunika, 1 blus/skjorta, 1 kofta och knä strumpor ;)
Jag är tok nöjd. Köpte även ett varsit lip gloss till mig och Emma.
De va trevligt att få träffa syrran & lilla Stella. Hon är så underbar.
Efter shoppingen drog vi vidare hem till mig, vi fika och snacka skit.

På kvällen va jag bara med Micke. Vi drack vin, spelade kort och snacka minnen från när vi va 13-17år
Vi hade så kul. När man va i den åldern hade man nog roligare än va man har nu.....Eller?
Men som sagt det var riktigt kul.

Idag kommer Emma & Baltzar (om jag har tur)
Pappa & syrran skulle också komma hit och ta en fika.


Nä nu är det dags att äta frulle och ta ett bad!!
Kram




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0