Fy bubblan va bra

Vilken fest det var i Lördags.
Jätte god mat som Nilles mamma hade lagat, sjukt grym mamma ;)
Trevligt folk, de var jätte kul att få träffa  Emmas familj och Nilles.
Alla va så trevliga.
Toppen bra personal i baren, typ dom bästa. Jag & Rambo ;)
Camilla va oxå helt okej, hon var nog lite sugen på att få stå där hela kvällen ;)

Tack Emma & Nille för en sjukt bra kväll.

                              


och nu är man helt solo tills på Söndag.
Men som tur är kommer min syster och äter middag med mig i kväll och i morgon kommer Emma, Nille Och Baltzar.
Emma ska laga mat Yakitori. Ska bli sjukt gott.




KRAM

Kommentarer
Emma

Haha jag sitter och skrattar för mig själv när jag läser. Vad roligt du har skrivit! Emma ska laga mat, Yakitori! Du är så himla söt gumman, den bästaste, gulligaste lilla snuttan, så himla mysigt! Tack för att du bjuder mig på så goda skratt hela tiden! Ses imorgon,



PUSS ;-*

2008-11-11 @ 19:58:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0