En riktigt bra dag

Världens bästa Fredag.
Allt på jobbet gick toppen bra. Idag va en sån dag som kändes helt underbar, alla var glada å på bra humör.
Det måste ha varit för att det är Fredag.
Emma va tillbaka på sitt jobb på Karolinska så nu hade jag nån att maila med.
Satt och lyssna på Lady Gaga -Poker face i repris....
Allt va bra!

Vad händer & fötter för alla i helgen?


Själv så ska jag städa tvätt och möblera om här hemma.
Å om allt går som det ska blir det nog lite skumpa oxå ;)



Love




Kommentarer
Emma

Jag börjar känna mig smått "patetisk", som kommenterar varenda inlägg här på din blogg i princip! Men jag ville bara säga att jag tyckte att det var RIKTIGT kul att du hade en toppendag på jobbet! Det är, som sagt, inte alla dagar som är det på en arbetsplats.





Vi får se om det blir någon "dog-reunion" på Lida i helgen, vi får höras om det helt enkelt!



Puss puss

2008-11-21 @ 21:19:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0