Äntligen är det Fredag, fy bubblan va skönt!

Igår hade jag en jätte trevlig kväll med min bror, Mickis & Micke.
Vi åt middag tog nån öl och spela kort.
Jag är nog den mest sällskaps sjuka personen som finns, visst kan det vara skönt att få vara själv i bland men den här veckan har jag inte velat vara det. Tur att man har haft nån att va med varje kväll.
Innan alla kom till mig i går så satt jag och läst en blogg om en tjej.
hon tycke hon var fet och vidrig, helt sjuka texter hade hon skrivit, de va massor av blider på folk som led av Pro Ana.
Så här stog de:

 Tillsammans är vi starka

Ni som anser att Ana är en sjukdom, ni har kommit fel, ni kan gå härifrån!

Tack!!!

Att leva med Pro Ana är att välja en livsstil, inte en sjukdom.

Plus att en sjukdom väljer man inte.

Men Ana, kan man välja!

Vi väljer att leva lite sundare, lite smalare

(även om inte jag har tagit mej dit än)

än ni andra.

Vi vägrar dras med i ett samhälle där alla bara blir

TJOCKARE OCH TJOCKARE OCH TJOCKARE.

Vi säger, nej tack jag åt nyss!!!

Sen får ni vräka i er hur mycke mat och äckel ni vill.

Det är helt okej för mej.

Men försök inte att få mej till att göra det samma.

Jag lever med Pro Ana.

Jag lever tillsammans med Pro Ana.

Och jag är inte sjuk.

Bara en aning smartare än ni som inte förstått tjusningen

med att inte äta, se kilona rasa,

och tillslut få känna dom rena, vackra benen.




De kan inte vara lätt att behöva nå Pro Ana målet.....


Så nu är det Fredag, va ska man hitta på?
Jag skulle ju på kryssning men det sket sig.
Jag får nog bara var hemma med hundarna, ska åka och shoppa med min mamma i morgon.
Min lilla syster har börja jobba i en butik som öppnar i morgon så de e dit vi ska åka.
Men det blir nog en bra helg iallafall hoppas jag :)

Så vad ska alla göra i helgen da?



Trevlig Helg



Kommentarer
Camilla

Fy fan va sjukt! Att man kan ha det som mål att se ut som dom på bilderna är helt sinnessjukt, förstår mig verkligen inte på sånna!

2008-12-03 @ 12:49:01
URL: http://camillar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0