Shopping....

Vilken dag det har varit...
Kom till jobbet vid 8 tiden åt frulle med gubbarna.
kl:11:00 var det en sväng till tandläkaren.....
Morgonen gick så fort med tanke på att man börja "sent" idag, plus att tandläkaren tog sin tid.
Sen var det bara att dra vidare till jobbet, luncha en sjukt god pizza :)
Vart även en inpuls shopping runda på IKEA vi tre tiden.
Jag köpte sex stycken nya lampor så att man får en varm och härlig mys belysning hemma.
Massor av fina blockljus blev de oxå, en "tunna" till jobbet i den ska jag ha hundarnas mat.
En jätte mysig filt i alla mina favorit färger :) Några fina ljuslyktor som ska stå på trappen..
Sen så blev det lite annatskit "bra och ha saker"

Men som sagt min dag har gått jätte fort.


Nu finns det även bilder på Mejas & Dollys syskon på www.xtrapas.se
Sjukt kul att få se hur dom andra ser ut ;)
Gå in och kolla



Kram

Kommentarer
Emma

Jösses vad härligt! Kul att kunna dra till IKEA sådär bara mitt på eftermiddagen-jag får komma förbi dig någon kväll i veckan och spana! Så alla fina voffisar får leka också, Mr B längtar efter sina kompisar Meja och Gotti (L).



Puss

2008-12-02 @ 14:23:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0