Såå...

Oj da det var ett tag sen jag uppdaterade min blogg ;)
Men det har varit jätte mycke att göra för min del.
Allt från julhandel till sjuka mängder beösök här hemma.

Vilken här Jul helg jag har haft, månag fina klappar har jag fått.
Jag pallar inte skriva allt men nån dag kommer ni att få se ;)

Idag så har jag varit på en jätte mysig tur ridning men Marre & Bella, Gud va man längtar tillbaka till "häst livet" efter den här dagen. Jag funderar faktiskt på att bli medryttare på en totto där vi var idag. Det känns lite roligare att få träning på så sätt en att dra till ett gym. Men vi får se hur det blir med det men det vore ju för härligt tycker jag.

Imorgon är det jobb för min del :( inte allt för kul men jag är ledig igen på Tisdag så jag överlever.

Juset mitt golv i hallen är nu vitt ;)
Det är verkligen vackert med vita trägolv tycker jag....


God Natt





Kommentarer
Maria

Hej Hej :) Kika gärna in på min blogg och läs lite :)

2009-01-06 @ 16:26:34
URL: http://n0ll8.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0