Så va de Fredag igen....

Ååå va skönt med Fredag :)
Den här veckan har varit så lång. Men äntligen så är det Fredag.

Igår hade jag Mr.B & Emma på besök, de va lika trevligt och mysigt som vanligt att få träffa dom.
Hundarna lekte och röjde som jag vet inte vad. Det gick verkligen i 180 när dom sprang runt i huset :)
Meja var helt slut, hon sov till och från. Men Mr.B ville bara laja på. Han blev aldrig trött ;)
Man mår så bäst när man ser att hundarna har roligt......

Men som sagt i dag är det Fredag och jag ska hem tidigt idag.
Jag hade tänkt mig att dra från jobbet vi 13:00 tiden så man hinner vara ute och mysa innan mörkret faller.
Imorgon så blir det lite skumpa drickande hemma hos mig, jag och Mariell ska sitta och mysa på min punchveranda :)
Det ska bli så mysigt :)
Å på Söndag ska jag på hundmässan med Emma och Nille, jag hoppas verkligen att det finns massor med fina saker till mina tjejer.

Nä nu måste jag jobba vidare, jag ska ju hem om 2,5 timme ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0