Jobb...

Vilken toppen helg jag har haft.....
Trevligt sällskap god mat, glögg, skump, rött & vitt vin. Kan det bli bättre?
En toppen helg. 
Igår var det hundmässan som gällde. Jag och Emma brassa dit så vi var där vi ett tiden.
Tyvärr så blev det inte så mycke shopping för min del, jag tyckte att utbudet av halsband m.m var dåligt.
Men det blev iallafall 2 halsband och ett koppel, sen en såndär mella grej så att jag bara behöver ett koppel när jag är ute med brudarna.  
Sen så såg jag en jätte fin munkorg som jag ville köpa till Dolly men den var ganska dyr så det blev ingen :(
Även lilla Gotti fick ett halsband men de var precis så jag skulle ha tagit en stl större.
En puder rosa sele fanns som jag ville köpa till tjejerna men med tanke på priset så hoppa jag över den oxå:( jag behöver ju två av allt jag köper till dom. Men det är bara att vänta, jag kanske kan köpa dom i Januari eller nått nä man är lite "rikare" hahahahaa.

Dags att jobba vidare...




Kram





Kommentarer
Emma

Yey!! Hundmässan is da shit. Jag tyckte det var jätteroligt att ha varit där, och alla de fina sakerna jag kom hem med, var verkligen toppen. Den fina skylten sitter nu uppspikad på vår ytterdörr. Men som sagt, hur tänker folk när de väljer ras?! De där med dreadlocks såg inte ut att lukta hubba bubba direkt......

2008-12-09 @ 14:23:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0