Jag vill ha...

Hej hopp!

Nu sitter jag här på jobbet och funderar på vad jag ska göra.
Jag vet inte vad man ska hitta på.

Jag är sjukt glad. Har varit det hela veckan och det känns toppen.
Att vakna på morgonen och känna sig positiv och glad är toppen....
Funderar på om jag ska träffa mamma och syrran nu för en liten shopping tur ;)
Det skulle ju vara för trevligt tycker jag..... Weeee
Men jag får de hur jag gör, jag skulle ju behöva gå till banken och fixa min j*vla dosa den har dött IGEN.

Sen så har jag även hittat en till bil jag skulle kunna tanka mig.
Inte för att jag har nått körkort men ändå ;)

           

Audis nya värsting-R8



Nu är det dags för en till kopp kaffe.

Kram





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0