En underbar Torsdag ;)

Vilken härlig dag det har varit.
Vakna i morse på toppen bra humör.
Åkte förbi Statoil och köpte lite frulle och kaffe.

Kom till jobbet vid 7-8 tiden åt en härlig frulle med trevligt sällskap.
Sen var det dag för att börja jobba, jag satt och fixa lite skit fram till 10:30 tiden då åkte jag till Tumba för att fixa min himla dosa till bank grejesomojsen. Jag gick även förbi DaNaTo för att hämta en väska jag hade boka från Sembonia, en helt otroligt härlig väska. Den är perfekt. Sen så köpte jag även en ny jacka/poncho tre tröjor och ett par byxor  å ett linne ;) Sen lite annat Smått å Gott  ;)

Sen var det dags att åka tillbaka till jobbet, jag kom knappt in så var det dags att åka och hämta lunch :)
Man tackar :)

Efter jag hade dragit i mig lunchen så åkte jag en sväng till Skärholmen för att köpa ett par nya skor, men som vanligt när jag är ute efter något så finns det inget jag gilla :(
Men skit i de, jag hittade iallafall ett par jätte snygga jeans från G Star. Så mjuka och helt underbara, som var som sydda frö mig=)

Efter min brutala min shopping i Skärholmen så åkte jag tillbaka till jobbet för at hämta alla hundar, jag har nämligen fyra stycken tills på Lördag.... HJÄLP!!!

Men som "tur" va så frågade Mickis om hon fick låna Dolly, hon är nämligen ledig i morgon och vill inte vara själv och det kan ju inte passa in bättre en dag som denna.
Så det blev hemgång med "endast" tre hundar. TACK MICKIS

Men att ha tre brutalt vilda valpar hemma är inte lätt.
Jag lämnade dom själva i ca 30-45 minuter och då hade dom släktat två av min nya böcker, jag hade inte äns öppnat dom :( Men men det är inte mycke att göra. Så jag plockade upp alla minemala bitar......
Sen vart dom lämnade en lite stund till och då hade dom ätit upp fodralet till min nya ARN film :( F*N.....

Men tack och lov  så sover dom nu...

Just jag är ledig i mogon.... Hihihihi.....

God Natt!!!!



 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0