Åå vilken helg

Vilken toppen helg jag har haft!
I Fredags var det Tapas & ett gott vin som avslutade arbetsveckan.
Satt framför öppna spisen hela kvällen. Riktigt mysigt.

I Lördags hängde jag upp julstjärnor och fixade fint hemma.
Drog en sväng till Mariefred för att shoppa lite men jag hittade inget/orkade inte shoppa...Jag vet inte vad det var för fel men jag var inte sugen när jag väl kom dit.(Skumt?)
Vi satte oss på Gripsholms värdshus och tog ett glas rött ;)
Sen var det dags att åka hem för att "fixa" till sig.
Emma fyllde år så det blev en JÄTTE god middag hos henne, trevligt sällskap och lite skumpa.....

Sen i går var det Globen Horse Show!
Herre Gud vilken lång dag det blev.
09:30-21:30 var jag i Globen....
Men det märks att man inte har samma intresse för hästar längre. Det var ju ett tag sen jag sluta och rida!
Men kul och trevligt hade vi, men som sagt det blev lite låååånnngg draget.
Jag hade ju lite tur trots allt....Jag shoppade en ny klänning, linnen och nån tröja & en helt otroligt bra mascara från Dior, Black Out heter den. Den bästa jag har haft genom åren.
Sen blev det nya täcken till Gotti, Meja & Dolly....
lägger upp bilder sen när jag kommer hem...



Puss



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0